dijous, 18 de desembre del 2014

Finalment Sí!

Finalment ja s'ha solucionat el petit problema... ja m'han assignat una nova mentorada... És diu Ainoa, té 15 anys i és nascuda a Mèxic. Entre altres moltes coses li encanta l'esport. Diumenge dia 14 vam quedar per priemra vegada i em va explicar el què li agradaria ser de gran, els esports que practicava a Mèxic, i vam decidir possibles activitats per a fer!!!

Estic molt contenta ja que se la veu amb moltíssimes ganes de participar d'aquest projecte!!!

De moment em quedat que aquesta setmana aniriem a la piscina municipal... el que ella no sap és que jo no crec que li segueixi el ritme ja que em va explicar que s'entrenava per a fer natació sincronitzada, i jo piruetes amb prou feines a fora de l'aigua!!!

A la pròxima ja us explicaré com ha anat a la piscina i si puc penjaré alguna foto/vídeo de les piruetes!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada